شهرداری های مدارس برای آگاهی عمومی از مسئولیت های شهر اقدام به کار می کنند

Anonymous (not verified)
پنجشنبه ۱۳۹۸/۹/۲۸ - ۱۱:۲۲
نبی

شهرداری کندهار بروشور آگاهی عمومی را به اعضای کمیته های شهرداری / شهرداری های حسابرسی شهرستان کندهار داده است تا در مورد نظافت و پاکیزگی محیط شهری ، به دانش آموزان مدرسه و جامعه خود ارائه دهد. این بروشورها توسط شهرداری کندهار با کمک برنامه شهری ساخته شده است.

شهرداری قندهار با هدف آموزش نسل جدید ایده اصلی مدیریت شهری و مسئولیت های شهری کمیته های شهرداری را در هشت مدرسه شهری در قندهار تشکیل داده است. این کمیته ها به طور داوطلبانه و داوطلبانه به عنوان مسئولان شهرداری در مدارس عمل می کنند ، سایر دانش آموزان مدارس را در مورد مسئولیت های شهری آموزش می دهند ، به پاکیزگی محیط مدرسه کمک می کنند و دیگران تشویق می شوند که محیط خود را به عنوان شهروندان مسئول تمیز نگه دارند.

این کمپین جدید که با کمک کمیته های شهرداری آغاز شده است ، با هدف شناسایی شهرها ، شهرها ، شهرداری ها و شهرداری های جدید و حقوق و مسئولیت های آنها در برابر یکدیگر انجام می شود.

در سایر مدارس شهری ، کندهار با راه اندازی کمیته ها و افزایش آگاهی در مورد فرهنگ شهری به نسل جدید ، در آینده میزبان مسئولیت پذیری بیشتر شهری در آینده خواهد بود. احساس مسئولیت شهروندان زیاد است.

تازه ترین اخبار

پنجشنبه ۱۴۰۲/۵/۱۲ - ۸:۱۴
Background image

په کندهار ښاروالۍ کي د ۱۴۰۲ مالي کال د لومړۍ ربعي د شفافیت او حساب ورکولو غونډه جوړه سول!

غونده د قران کریم په مبارکو آیاتونو سره راپیل سول.

کندهار ښاروالۍ د ښاري حکومتولۍ د ریاست له لوري د ۱۴۰۲ مالي کال د دریو ریاستونو اړوند د لومړۍ ربعي د شفافیت او حساب ورکولو غونډه ترسره. . .

پنجشنبه ۱۳۹۸/۹/۲۸ - ۱۱:۲۲
Background image

شهرداری های مدارس برای آگاهی عمومی از مسئولیت های شهر اقدام به کار می کنند

شهرداری کندهار بروشور آگاهی عمومی را به اعضای کمیته های شهرداری / شهرداری های حسابرسی شهرستان کندهار داده است تا در مورد نظافت و پاکیزگی محیط شهری ، به دانش آموزان مدرسه و جامعه خود. . .

BACK TO NEWS